Design:
Tworzenie stron WWW

3 žingsniai padedantys išvengti blogų kojų kvapų

3 žingsniai padedantys išvengti blogų kojų kvapų

Rūpindamiesi savo išvaizda taip pat turime nepamiršti ir kojų odos priežiūros, kuri reikalauja išskirtinio rūpesčio ir tinkamai parinktų priežiūros priemonių. Kiekvienas žmogus yra unikalus, tad ir jo kojų prakaito kiekis ir kvapų stipris skiriasi. Bendra tai, kad yra trys pagrindiniai žingsniai, kurie padeda prakaitą ir kvapus suvaldyti ir jie pateikiami toliau:

  1. Plaukite kojas su antibakteriniu muilu. Tai darykite bent kartą per dieną, o dar geriau – du. Taip palaikysite kojų švarą ir neleisite daugintis bakterijoms, kurios sukelia blogą kvapą. Nusiplovę kojas būtinai gerai išsiluostykite jas.
  2. Nešiokite tik natūralios odos batus, dėvėkite tik natūralaus pluošto medvilnines kojines. Batų kiekvienam sezonui reikėtų turėti bent dvejus, kad būtų galima juos dėvėti kas antrą dieną. Vieną dieną nešiojam, kitą dieną leidžiam prakaitui išdžiūti. Jei batai prasmirdo prakaitu – laikas juos keisti. Šiltu metų laiku nešiokite atviresnius batus – tai padės prakaitui išgaruoti ir trudys formuotis blogam kvapui. Natūralaus pluošto (bent 70% turi būti sudėtyje) kojinės geriau sugeria prakaitą ir nei sintetinės. Sintetinis pluoštas ne tik kad nesugeria, bet ir stiprina kvapą.
  3. Naudokite purškiamą kojų antiperspirantą naktį. Tai labai svarbu, nes stabdo drėgmę, kuri yra vienas iš blogo kvapo šaltinių. Geriausiai veikia tie, kurie savo sudėtyje turi aliuminiuo chlorido. Antiperspirantą naudokite prieš naktį, nes jo tikrasis poveikis bus justi dieną, net jei ryte ir nusiplausite kojas. Antiperspiranto poveikis bus stipresnis, jei jį naudosite nuolat.

Minėti žingsniai sprendžia drėgmės ir kvapo problemas, jei tai nesusiję su tam tikromis ligomis. Jei jie nepadeda – laikas kreiptis į specialistus ir šalinti bėdas. Linkime nepamiršti pasirūpinti ir kojomis!